• Hoge kortingen voor professionals! Klik hier
  • Voor 16:00 besteld, morgen in huis
  • Kies zelf uw bezorgtijd en plaats!

Veel gestelde vragen

Bezorging

  • Wie bezorgt mijn bestelling?
    Al onze pakketzendingen worden verzonden via PostNL. Wij kiezen voor PostNL vanwege hun grote betrouwbaarheid, snelle levering en uitgebreide bezorgopties, toegespitst op de wensen van de ontvanger.
    Onze palletzendingen worden door de partners van het Transmission-netwerk geleverd. Ook deze keuze is gebaseerd op hun betrouwbaarheid en grote zorg waarmee ze met onze zendingen omgaan.
  • Wat is de levertijd?
    98% van de bestellingen leveren wij binnen 1 werkdag, mits voor 17.00 uur geplaatst. Indien iets niet op voorraad is, kan de levertijd iets langer zijn. In dat geval proberen wij altijd contact met u op te nemen.
    Heeft u vragen over uw bestelling? Stuur dan een mailtje naar info@hairaction.nl onder vermelding van uw ordernummer.
  • Wat is "PostNL MijnPakket"?
    Met MijnPakket van PostNL kunt u zelf de bezorgdag en bezorgtijd kiezen uit een aantal voorgestelde opties. Daarnaast kunt u er ook voor kiezen om het pakket bij een PostNL-afhaalpunt te laten bezorgen, zodat u het kunt ophalen als u bijvoorbeeld boodschappen gaat doen bij de Albert Heijn of bij de Gamma onderweg naar huis van het werk.
  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?
    De standaard verzendkosten per bestelling binnen Nederland bedragen € 5,95 per zending. Voor bestellingen vanaf €250,- exclusief BTW rekenen wij geen verzendkosten voor pakketzendingen binnen Nederland.
    Voor zendingen naar België is dit €6,95. De verzendkosten kunnen afwijken bij meubilair en inrichtingen.

BTW
Let op! Klanten buiten Nederland met een geldig BTW-nummer moeten voor het bestellen eerst een account aanmaken en contact met ons opnemen. Wij kunnen dan het opgegeven BTW-nummer verifieren en de account dusdanig instellen dat u BTW-vrij kunt bestellen.
Bestelt u zonder dit te doen, dan wordt door de site automatisch BTW gerekend en dient u dit zelf in eigen land terug te vorderen. Wij kunnen dit niet achteraf corrigeren.

Betaling

  • Hoe zit het met betalen?
    Wij leveren de door u bestelde producten na betaling met de via onze website aangeboden online-betaalmethoden. Wilt u binnen 14 dagen na verzending betalen? Dan kunt u kiezen voor betaalwijze Klarna-factuur. Hierbij maakt Klarna zelf een afweging op basis van de door u ingevulde gegevens of ze de bestelling goedkeuren. Wilt u in termijnen betalen? Dan kunt u kiezen voor Klarna-account. Voor beide Klarna-opties geldt een maximumbedrag van €500,-
  • Prijzen
    Alle prijzen op onze website worden weergegeven inclusief en exclusief BTW en exclusief verzendkosten.

 Klachten en retourneren

  • Wat als ik een verkeerde of incomplete bestelling heb ontvangen?
    Als u een verkeerde bestelling heeft ontvangen, dat wil zeggen producten die u niet besteld heeft, dan verzoeken wij u dit binnen 3 dagen na ontvangst aan ons mede te delen. Dit kan per e-mail: info@hairaction.nl. Vervolgens kunt u de foutief geleverde producten aan ons retourneren. Niet gemelde retourzendingen accepteren wij niet. Direct na ontvangst gaan wij over tot verzending van de juiste producten.
    Wanneer uw bestelling niet compleet is, neemt u dan alstublieft ook zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen dan direct overgaan tot verzending van de ontbrekende producten.
  • Herroepingsrecht
    U heeft als consument het recht uw aankoop binnen 14 dagen na verzending zonder opgaaf van reden ongeschonden, ongebruikt en in de originele verpakking te retourneren. Als zakelijke klant heeft u het recht uw aankoop binnen 7 dagen na verzending zonder opgaaf van reden ongeschonden, ongebruikt en in de originele verpakking te retourneren. Wij vragen u wel om eerst even contact op te nemen met ons zodat de retourzending op de juiste manier kan worden afgehandeld.
  • Retourzending?
    Indien u een product retour stuurt, dient u wel een kopie van uw factuur mee te sturen. Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren! Retourzendingen die ongefrankeerd of onvoldoende gefrankeerd naar ons opgestuurd worden, zullen niet door ons worden geaccepteerd. Tevens raden wij u aan om het pakket te verzekeren. U bent namelijk aansprakelijk voor de retourzending.

Mijn vraag staat er niet bij. Wat nu? Mail uw vraag naar info@hairaction.nl. Of bel 046-4200470.